7 de juny 2007

Fes-te l'harakiri, ZP...

Rendeix-te i fes-te l’haraquiri, ZP... Aquest és el missatge de Rajoy a ZP. Tu rectifica, torna al bon camí, fes les coses que faria el PP i jo t’ajudo. Això sí, sense condicions, de bon rotllo. Ah, no pateixis, no cal que t’humiliis. N’hi ha prou amb que et posis de genolls i reconeguis –a la teva manera, cap problema- que el PP tenia raó. Deixa’t d’experiments i coses rares, que jo et donaré un cop de mà. Si d’això en diuen “un viratge al centre” o un gest amistós, d’estendre la mà, constructiu pel bé dels espanyols de bé, anem llestos. Com deia la frase: que Déu em deslliuri dels meus amics, que dels enemics ja me’n deslliuraré jo… No tenen remei. Segueixen pensant que els altres som tontos.

I tanmateix cal asseure's a parlar amb ells...

* * *

Hazte el harakiri, ZP...

Ríndete y hazte el haraquiri, ZP ... Éste es el mensaje de Rajoy a ZP. Rectifica, vuelve al buen camino, haz las cosas que haría el PP y yo te echaré una mano. Eso sí, sin condiciones, de buen rollo. Ah, sin pasarse, no te pido que te humilles... Basta con que te pongas de rodillas y reconozcas -a tu modo, ningún problema- que el PP tenía razón. Déjate de experimentos y cosas raras, que yo arrimaré el hombro. Esto es lo que llaman "un viraje al centro" o un gesto amistoso o constructivo, de tender la mano por el bien de los españoles de bien... Como decía la frase: que Dios me libre de mis amigos, que de los enemigos ya me libraré yo... No tienen remedio. Siguen pensando que los demás somos tontos.

Y sin embargo hay que sentarse a hablar con ellos...